معرفی دستگاه گرد برش MB200

دستگاه گرد برش مدل MB200 یکی از دستگاه‌های تولیدشده در مجموعه صنعتی میکروبرش می‌باشد. با توجه به نیاز روزافزون جامعه به قطعات ریز با دقت برش بالا در صنایع مختلف و عدم توانایی انسان در تولید این قطعات با دقت بالا و در تیراژ زیاد، مسلماً نیازی ضروری به دستگاه‌های اتوماتیک داریم که با سرعت بالا و با رعایت دقت این قطعات را برای ما تولید کنند. از این رو گروه صنعتی میکروبرش اقدام به تولید دستگاه‌های برش مختلفی کرده است.

دستگاه گرد برش مدل MB200 با استفاده از سیستم برشکاری هواگاز قادر است صفحاتی به ضخامت 250-5 میلی‌متر را برش دهد. این دستگاه توانایی برش ورق‌های گرد با قطر بین 520-75 میلی‌متر را دارد، بنابراین از این دستگاه می‌توان برای برشکاری انواع ورق‌ها با جنس و قطر متفاوت استفاده کرد. این دستگاه توانایی برشکاری با سرعت 1.5-0.2 دور بر دقیقه را دارد. دستگاه MB200 را با توجه به مشخصات برشکاری آن و همچنین وزن 22 کیلوگرمی آن می‌توان در بسیاری از صنایع و به‌خصوص در کارگاه‌های کوچک و تولیدی‌ها به راحتی مورد استفاده قرار داد.

گروه صنعتی میکروبرش در ساخت دستگاه گرد برش مدل MB200 از نرم‌افزار قدرتمندی استفاده کرده است که این نرم‌افزار از توانایی‌های بالایی جهت انجام برشکاری‌های متفاوت بر روی متریال متنوع برخوردر است و همین امر این دستگاه را تبدیل به یک دستگاه CNC محبوب کرده است.

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از توانایی‌های دستگاه گرد برش مدل MB200 می‌باشد. گروه صنعتی میکروبرش در تولید این دستگاه از بهترین متریال و دانش روز بهره برده است تا محصولی با کیفیت و درخور تولید ایران را در خدمت هم‌میهنان عزیز قرار دهد. همچنین در تولید این محصول ابعاد و وزن آن نیز به خوبی در نظر گرفته شده است که قابل استفاده در صنایع کوچک و کارگاه‌ها نیز باشد. شما می‌توانید برای ثبت سفارش یا به منظور دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان تیم فروش گروه صنعتی میکروبرش در ارتباط باشید.