معرفی دستگاه گرد برش MB 202

دستگاه گرد برش مدل MB 202 یکی از دستگاه‌های تولیدشده در مجموعه صنعتی میکروبرش می‌باشد. با توجه به نیاز روزافزون جامعه به قطعات ریز با دقت برش بالا در صنایع مختلف و عدم توانایی انسان در تولید این قطعات با دقت بالا و در تیراژ زیاد، مسلماً نیازی ضروری به دستگاه‌های اتوماتیک داریم که با سرعت بالا و با رعایت دقت این قطعات را برای ما تولید کنند. از این رو گروه صنعتی میکروبرش اقدام به تولید دستگاه‌های برش مختلفی کرده است.

دستگاه گرد برش مدل MB 202 با استفاده از سیستم برشکاری هواگاز قادر است صفحاتی از متریال مختلف را که ضخامتی بین 250-5 میلی‌متر دارند را برش دهد. دستگاه گرد برش مدل MB 202 توانایی برش ورق‌های گرد با قطر بین 1400-420 میلی‌متر را دارد، بنابراین از این دستگاه می‌توان برای برشکاری انواع ورق‌ها با جنس متفاوت و قطرهای بزرگتر استفاده کرد. دستگاه گرد برش MB 202 توانایی برشکاری با سرعت 1-0.4 دور بر دقیقه را دارد. دستگاه گرد برش MB202 را با توجه به مشخصات برشکاری آن و همچنین وزن 18 کیلوگرمی، می‌توان در بسیاری از صنایع و به‌خصوص در کارگاه‌های کوچک و تولیدی‌ها که نیاز به دستگاهی سبک و کوچک برای برشکاری ورق‌های بزرگ دارند استفاده کرد.

گروه صنعتی میکروبرش در ساخت دستگاه گرد برش مدل MB202 از نرم‌افزار قدرتمندی استفاده کرده است که این نرم‌افزار از توانایی‌های بالایی جهت انجام برشکاری‌های متفاوت بر روی متریال متنوع برخوردار است و همین امر دستگاه گرد برش مدل MB202 را تبدیل به یک دستگاه CNC محبوب کرده است. شما نیز اگر در کارگاه خود نیاز به دستگاهی برای برشکاری ورق‌های گرد بزرگ دارید که در عین حال وزن زیادی نداشته باشد و جابه‌جایی آن راحت باشد، بی‌شک دستگاه گرد برش مدل MB202 انتخابی مناسب خواهد بود.

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از توانایی‌های دستگاه گرد برش مدل MB202 می‌باشد. گروه صنعتی میکروبرش در تولید این دستگاه از بهترین متریال و دانش روز بهره برده است تا محصولی با کیفیت و درخور تولید ایران را در خدمت هم‌میهنان عزیز قرار دهد. همچنین در تولید این محصول ابعاد و وزن آن نیز به خوبی در نظر گرفته شده است که قابل استفاده در صنایع کوچک و کارگاه‌هایی که نیاز به برشکاری ورق‌های گرد و بزرگ دارند، نیز باشد. شما می‌توانید برای ثبت سفارش یا به منظور دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان تیم فروش گروه صنعتی میکروبرش در ارتباط باشید.