معرفی دستگاه راست برش MB250

دستگاه راست برش مدل MB250 اتوماتیک یکی از دستگاه‌های تولیدشده در مجموعه صنعتی میکروبرش می‌باشد. امروزه ما در صنایع مختلف و حتی در تولیدی‌های کوچک‌تر نیاز به تولید قطعات با تیراژ بالا و به صورت بی‌وقفه هستیم. مسلماً استفاده از نیروی انسانی برای این امر جوابگو نخواهد بود چرا که بی‌شک هزینه‌های تامین نیرو سرسام‌آور خواهد بود و از سوی دیگر کیفیت تولید نیز یکسان نخواهد بود. از این رو مسلماً نیاز به دستگاه‌های اتوماتیکی داریم که بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت بی‌وقفه اقدام به تولید قطعات در تیراژ بالا و با دقت بسیار زیاد بکنند. از این رو گروه صنعتی میکروبرش اقدام به تولید دستگاه‌های برش مختلفی کرده است.

دستگاه راست برش مدل MB250 اتوماتیک با استفاده از سیستم برشکاری هواگاز قادر است صفحاتی از متریال مختلف را که ضخامتی بین 300-5 میلی‌متر دارند را برش دهد. دستگاه راست برش مدل MB250، توانایی برش ورق‌های صاف و  خام را با سرعت 1000-100 میلی‌متر بر دقیقه را دارد، بنابراین از این دستگاه می‌توان برای برشکاری انواع ورق‌ها با جنس متفاوت و طول متنوع استفاده کرد. دستگاه راست برش MB250، علاوه بر برش ورق‌های خام قادر به برش دایره بزرگ و یا پرگار نیز می‌باشد. این دستگاه از وزن 12 کیلوگرمی برخوردار است و طول ریل آن 2.2 متر می‌باشد؛ اما شما با توجه به نیاز خود می‌توانید طول ریل آن را تا 6.3 متر افزایش دهید. در هنگام ثبت سفارش، گروه صنعتی میکروبرش دستگاه راست برش مدل MB250 را با طول ریل درخواستی شما تحویل خواهد داد.

گروه صنعتی میکروبرش در ساخت دستگاه راست برش مدل MB250 اتوماتیک، از نرم‌افزار قدرتمندی استفاده کرده است که این نرم‌افزار از توانایی‌های بالایی جهت انجام برشکاری‌های متفاوت بر روی متریال متنوع برخوردار است و همین امر این دستگاه را تبدیل به یک دستگاه CNC محبوب کرده است. شما نیز اگر در کارگاه خود نیاز به دستگاهی همه‌کاره برای برشکاری ورق‌های بزرگ و کوچک دارید بی‌شک دستگاه راست برش مدل MB250 اتوماتیک، انتخابی مناسب خواهد بود.

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از توانایی‌های دستگاه راست برش مدل MB250 اتوماتیک می‌باشد. گروه صنعتی میکروبرش در تولید این دستگاه از بهترین متریال و دانش روز بهره برده است تا محصولی با کیفیت و درخور تولید ایران را در خدمت هم‌میهنان عزیز قرار دهد. همچنین در تولید این محصول ابعاد و وزن آن نیز به خوبی در نظر گرفته شده است که قابل استفاده در صنایع کوچک و کارگاه‌هایی که نیاز به برشکاری ورق‌های بزرگ دارند، نیز باشد. شما می‌توانید برای ثبت سفارش یا به منظور دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان تیم فروش گروه صنعتی میکروبرش در ارتباط باشید.